نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1807
-
الف
+

روز جمعه؛ فینال مسابقه «نواهنگ» را آی فیلم 2 تماشا کنید

مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» ویژه هنرمندان آوازخوان افغانستانی در ایران به مرحله نهایی رسید.

به گزارش آی فیلم 2، با برگزاری و نشر بخش های مقدماتی و اصلی مسابقه «نواهنگ»، روز جمعه 26 حمل/فروردین 1401 مرحله فینال این رقابت جذاب و دیدنی از کانال آی فیلم2 نشر خواهد شد.

در مرحله اصلی این رقابت ده تن از برگزیدگان به شمول «عبدالقدیر سعیدی»، «احمدمختار نیکیار»، «حمیدکریمی»، «نوید محمدی»، «داوین نیکزاد» ، «علی عمر»،  «احمد پاکدل»، «محمدرضا قربانی»، «محمدرضا احمدی» و «شایان محمدی» با یکدیگر رقابت کردند که هر هفته یک تن بر اساس رای داوران رقابت را ترک کردند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال چهار هنرمند برتر شامل «احمدمختار نیکیار»، «داوین نیکزاد»، «علی عمر» و «محمدرضا قربانی» با یکدیگر به رقابت می پردازند که به ترتیب مقام های اول تا چهارم مشخص خواهند شد. 

«آرش بارز»، «مهدیار حبیبی» و «عارف جعفری» داوران این رقابت استعدادیابی تلویزیونی هستند و قرار است دکتر «محمدرضا چراغعلی» آهنگساز برجسته ایرانی به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور یابد. همچنین «ایرج نوذری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، گردانندگی این رقابت را برعهده دارد.

گفتنی است در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده ، 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد اما در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

لازم به ذکر است، مرحله فینال فصل دوم مسابقه نواهنگ جمعه 26 حمل/فروردین 1401 ساعت 20:00  به وقت تهران وکابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر خواهد رسید.
 

نظر شما
ارسال نظر